24 Haziran 2010 Perşembe

MİM

Günaydın arkadaşlar. Hayal kahvesini biraz boşlamıştım. Sevgili 3prenses beni mimlemiş. Bende hemen cevaplıyorum...

felsefem: Dürüst olmak.
hayat: bize sunulan bir nimet
güneş: yaz
gözler: kalbin aynası (şarkısıda var:))
yıldızlar: gecenin parlaklığı
güzellik: geçici
sevgi: karşılıksız duyulan tek şey
aşk: mutluluk, huzur
müzik: olmazsa olmazım
dost: güvenilen kişi
para: malesef yaşadığımız zamanda herşey...
zaman: çok çabuk geçiyor
erkekler: ahhh ah 4 erkekle baş etmeye çalışmak zor
savaş: kan, ölüm, keşke olmasa
ağlamak: sevinç, acı
deniz: huzur
ayna: gerçek
hayal: bahçeli bir evim olsa

Bende aşağıdaki arkadaşlarımı mimliyorum...

Deryayla
Limonlu Kek
Bir Demet Fesleğen
Asumanla
Mandalin Çıkmazı

11 yorum:

  1. :))
    teşekkürler canım.........

    YanıtlaSil
  2. Canımmm teşekkür ederim ilk fırsatta cevaplıycam.

    YanıtlaSil
  3. bu mimler bir ara ne kadar revaçta idi:)) cevaplarınız çok güzel

    YanıtlaSil
  4. 4 erkek mi?
    Allah yardımcın olsun :) :)

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel cevaplar vermişsin:)

    YanıtlaSil
  6. sevgili arzu,pek sevmiyorum ben mim olayını lakin,
    keyifle okudum yazını.
    sevgiler arkadaşım...

    YanıtlaSil
  7. selamlar hayırlı akşamlar arkadaşım...

    YanıtlaSil
  8. Siz de ailenizle birlkte mutlu ve sağlıklı yıllar:)) Sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. TANIŞTIĞIMA MEMNUN OLDUM CANIM
    :)
    HOŞ CEVAPLAR.

    YanıtlaSil
  10. Bende sevmiyorum mimlenmesini ama sizide azda olsa vermis oldugunuz cevaplardan tanimis olduk
    sevgiler

    YanıtlaSil