13 Nisan 2010 Salı

TAKSİMDE GEZMEK İSTİYORUM

Sabahın yedisinden beri ayaktayım:) Çalışıyorum hemde mesleğim muhasebe. Rakamlarla ve evraklarla fazla haşır neşir olmaktan her zamanki gibi baharın nasıl geldiğini bile anlayamayacağım. Yemekten gelirken dışarıda ufak bir yürüyüş yapınca şöyle Taksimde olmak istedim. Ağır ağır istiklâl caddesinde yürüsem. Limonlu Bahçeye gidip, limon ağaçlarının altında şöyle büyük bir bardak naneli limonata içsem. Ama kediler yanıma gelmese de rahat rahat otursam:) (Limonatayı oldum olası sevmem ama taki burada içene kadar. Eskiden düğünlerde hep limonata dağıtırlardı hiç içemezdim. Gerçi şimdiki düğünlerde meyve suyu dağıtılıyor) Uzun zaman oldu gitmeyeli. Oradan da terkosa gitsem tezgâhları didiklesem. Hemen yanındaki paşabahçe mağazasını gezsem. Ne güzel olurdu....

7 yorum:

  1. ne güzel demiş yazar beni bu güzel havalar mahvetti nasıl haklı değil mi?

    YanıtlaSil
  2. ben de şimdi atölyedeyken söylenir mi bunlar bana.. ahh ben de bir zafere gitsem ( Konya ) :) sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Günaydınlar Arzu'cuğummmm. istiklal'e giderken beni de götürürür müsünnnnn? Benden çok yorulduğumu hissediyorum.. hala çalış çalış nereye kadar bakalım(bankacılıkta kolay iş değil hani)Yine de çok şükürler olsun ki işimiz aşımız var değil mi... sevgiler güzellikler senin olsun..

    YanıtlaSil
  4. yarınki planımda tam da bu var=)

    YanıtlaSil
  5. ben de ıstedım sımdıııı

    YanıtlaSil
  6. ayyy ne güzel olurdu değil mi.bayramda istanbuldaydık biz de.çok istedik taksime bebeğe gitmeyi.nasip değilmiş demekki.başaka bir bahara artık...

    YanıtlaSil